Sdílím svoje nápady, myšlenky a zkušenosti pro všechny, kdo jsou nadšení pro svůj projekt, chtějí ho rozjet a dát o něm vědět světu.

sobota 7. března 2015

Uvedení projektu: Programuju od píky

Chci se naučit programovat!

Už ani nevím, kdy přesně ta myšlenka vznikla, ani nejsem moc schopná odpověď na otázku proč a už vůbec ne na otázku: "Co chceš programovat?" Jediné co vím je, že to chci umět.

Nějakou chvíli jsem se snažila najít někoho, kdo by mě učil. Pak jsem se ale do toho s vírou, že programovat se může naučit každý, vrhla sama.

A jaké to je programovat od píky? Jak trvá moje motivace a co už umím? Může se skutečně každý naučit programovat? Pokud jste zvědaví (stejně jako já) a případně se chcete dozvědět kde se člověk může učit sám, sledujte články se štítkem Programuju od píky.